reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radka Fabšič Feldmanová

Radka Fabšič Feldmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Napoly zatúlaná Slovenka, ktorá sa tohto roku chystá po 8 rokoch vrátiť späť. Zoznam autorových rubrík:  Muž vs. Žena/Žena vs. MužGod bless you, IrelandSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Domovina moja krásna... (II.)

Radka Fabšič Feldmanová

Domovina moja krásna... (II.)

...sľubujem ti v tento deň, že ja tvoja iskra jasná, v tebe slávu vyrastiem. Tu je odkaz na pár riadkov, ktoré som napísala pred niekoľkými dňami. Chcela by som pridať pár fotiek a srdečné poďakovanie.

  • 13. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 355x
  • 3
Spätná väzba Kritika (načo nám je, my sa nemusíme zlepšovať)

Radka Fabšič Feldmanová

Spätná väzba Kritika (načo nám je, my sa nemusíme zlepšovať)

V mojom profesionálnom živote som sa pred desiatimi rokmi stretla so spätnou väzbou. Neustále sa do môjho života vracia a teraz sa ju snažím, čo najviac používať aj v osobnom živote. Často to bolí, lebo ľudia málo poznajú pravidlá, podľa akých táto forma kritiky funguje. A všetci vieme lepšie zotierať a vyrábať pocit menejcennosti ostatným ako pomahať. O tomto, ale aj o živote samotnom a samozrejme aj politike je tento článok.

  • 9. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 673x
  • 0
Služby zákazníkom alebo práca v zahraničí. Aké to tam vlastne je?

Radka Fabšič Feldmanová

Služby zákazníkom alebo práca v zahraničí. Aké to tam vlastne je?

Každý Slovák má už nejakého známeho alebo príbuzného, ktorý pracuje v zahraničí. Aké to tam vlastne je? Je niečo čo sa od nich môžme naučiť? Môj prvý job bol v obchode. Prvé mesiace som dokladala tovar. Neskôr som začala zaskakovať na pokladni a časom sa zo mňa stala pokladníčka. Tešila som sa zo svojho úspechu, ale netrvalo to dlho....

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 826x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu