reklama

Ešte 5 dní...

Presne toľko dní mi ostáva do toho veľkého návratu. Nebudú tam žiadne červené koberce, ani celé Slovensko na nohách, aby ma mohli privítať. Bude tam však jeden strašne zamilovaný manžel utrápený 2 a pol mesačnou odlukou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
S?ahujem sa...
S?ahujem sa... 

Batožina je pobalená, už niekoľko dní čakám na pána, ktorý si to má doniesť a následne presťahovať domov. Nebude to robiť z dobročinnosti, bude mi účtovať 3 eurá za kilogram. Keby som na to myslela, keď som s pôžitkom nakupovala. Tá batožina ma znervózňuje hlavne kvôli môjmu synovi, ktorý má už z tých krabíc asi nočnú moru. A zo dňa na deň horšie zaspáva. Kde sa pozriete krabica a ak nie krabica tak mech s oblečením. Ale aj ja už strácam schopnosť ho kľudne uspať.

Zajtra ma čaká posledný deň v práci. Nastúpila som tam len pred 3 mesiacmi, krátko pred tým než sme sa rozhodli o definitívnom odchode z Írska. V priebehu prvých dní mi pripravili "večer von", boli sme na pár drinkov na zoznámenie. Boli ku mne veľmi milý a ja som sa snažila nazbierať čo najviac skúseností pre moje CV. Úplne ma odzbrojili, keď mi v pondelok kúpili roládu, aby sme si posedeli a darovali mi strieborný prívesok na retiazke. Aby mi nebolo málo, dnes pre mňa zorganizovali rozlúčkový obed.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cestovná horúčka stúpa, najviac ma desí to, že si to uvedomujem a obávam sa, že to bude horšie aj napriek tomu, že sa snažím byť kľudná. Beriem to s kľudom, veď veľa toho asi aj tak nestihnem tak sa dotiahnem tých pár dôležitých záležitostí a ostatné sa už nejak vyriešia... Lebo by som sa zbláznila s iným prístupom.

Takže pred sebou ešte 60 hodín od onoho okamihu, ktorý bude tak dôležitý v mojom ďalšom živote. Verím, že budú pokojné. A moje pocity sa trochu ukľudnia a prestanem sa cítiť ako pubertiak alebo tehuľka s hormonálnymi zmenami.

Radka Fabšič Feldmanová

Radka Fabšič Feldmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Napoly zatúlaná Slovenka, ktorá sa tohto roku chystá po 8 rokoch vrátiť späť. Zoznam autorových rubrík:  Muž vs. Žena/Žena vs. MužGod bless you, IrelandSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu